Agenda de lucru a prefectului

Luni
      • 09.00 Întâlnire săptămânală de lucru cu șefii de serviciu din subordine – Cabinet Prefect
      • 09.30 Ședința control intern managerial – proceduri – Sala Mică de Ședințe – Prefectură
Marți
      • 09.00 Sedinta de lucru cu sefii departamentelor implicate  in monitorizarea, gestionarea si combaterea raspandiri virusului SARS-COV 2 – Sala Mică de Ședințe – Prefectură
Miercuri
      • 11.00 Intalnire  cu membrii structurilor MAI, responsabile cu analizarea conducerea si coordonarea actiunii si solutionarii situatiilor create de SARS-COV 2 – Sala Mică de Ședințe – Prefectură
Joi
      • Deplasare in judet
Vineri
      • 09.00 Ședința control intern managerial – proceduri – Cabinet Prefect
Programul este orientativ și poate suferi modificări de pe o zi pe alta în funcție de evoluția evenimentelor.